Pages

Wednesday, October 6, 2010

KURSUS ASAS BINA BLOG



Semalam berlangsung kursus asas bina BLOG di Maktab Kerjasama Malaysia (Bera) yang disertaii pelbagai koperasai dari seluruh Pahang. Saya diundang sebagai penceramah kemputan dalam slot utama iaiatu Kursus Asas Bina Web. Terima kasih kepada Puan Pengarah Puan Njamah dan ENcik Muhamad yang bertungkus-lumus dan menjemput saya menjadi penceramah jemputan.



Encik Shapuan dari KOOP Felda Triang 1 menongkat dagu, buat akaun email gmail tak jadi-jadi lagi


3 peserta termuda berumur 14 tahun dari KOOP Sek Men Taman Temerloh Jaya.. Syabas 

Apa yanag saya dapati :-

1. Kakitangan dan pengurusan keperasi masih belum bersedia dan kurang maklumat berkaitan teknologi masa hadapan ini, langkah yang lebih strataegik perlu dilakukan,
2. Terima kasih kasih kepada peserta-peserta yang memberi kerjasama dan menunggu selama hampir 3 jam semasa sesi saya dijalankan. Tanhaiah juga kepada wakil koperasai yang berumur lebih 60 tahun untuk turut sama menghadiri sesi tersebut.
3. Diharap semua peserta dapat membina blog masing-masing dan saya akan memberi sedikit nota-nota asas  
di blog ini.

Mungkin saya saya buat sesi ke-2 pulak nanti kepada peserta-peserta ini. Itupun dengan persetujuan dari MKM.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) ZakiyunConsulting - Blogger Templates created by BTemplateBox.com - Css Themes by metamorphozis.com
Downloaded from free website templates